La Coordinadora d’Assemblees de Facultat (CAF) convoca demà, dimecres 24 d’Abril a les 13:00h, una manifestació multitudinària a la Plaça Cívica de la UAB

Demà, dimecres 24 d’Abril, farà una setmana des de que les estudiants de les Assemblees de Facultat van ocupar el Rectorat de la Universitat Autònoma de Barcelona reivindicant a l’Equip de Govern el compromís de l’execució immediata de les mocions aprovades pel Claustre. És per aquest motiu, que la CAF convoca demà a les 13:00h. una manifestació multitudinària a la Plaça Cívica per demostrar que les estudiants, PAS i PDI, que es van sumar a l’ocupació aquest passat dilluns, no ens aturem davant la indiferència i l’intent de l’Equip de Govern de deslegitimar i censurar-nos.

Des del Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans fem una crida a la comunitat educativa a que demà se senti la nostra veu més fort que mai.

Desobeïm el règim, recuperem el que és nostre!

cartellcaf

SEPC Universitat Autònoma de Barcelona, 23 d’Abril de 2013

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s